torsdag 11. februar 2010

Kondolanse kort

Det er med tungt hjerte at eg laget dette kortet. Fant ut at eg ville lage et telyskort, men på min egen måte.
Det ble sendt til en kollega som mistet sønnen sin for en tid tilbake. Innsiden av kortet inneholder også en liten tekst som ikke er tatt med på bilde.

Fremsiden ser slik ut:



Innside uten teksten:



Materialliste: Bazzil sort og grønn
Mønsterark: ukjent produsent.
Stempeltrykk ukjent
Diverse pynt etc: distress tea dye, 4 telys fra ikea, 1 due fra jessejamesbrads, 2 roser fra kort og godt m/glitterlim, hvit silkebånd kjøpt hos kontant engros

2 kommentarer:

mettepip sa...

Veldig stilfullt og pent kort Inger-Lise. Veldig "passende" til anledningen!
klem fra
Mette

Kreativelena sa...

Dette var et flott kondolanse kort..
Jeg lagret bilde i inpirasjonsmappa mi jeg. For slike kort er vanskelige og lage, og jeg synes det passet bra og legge ved lys...