torsdag 25. februar 2010

Kort laget på treff hos familieskatter

Var på treff igår kveld hos famileskatter. Laget to kort der.

Det første er et babykort.
Materialliste: Bazzill: lys blå og hvit, mønsterark fra papirdesign, stempelmotiv fra paper inspirations. Har tatt glassperler utenpå trykket, blomster fra kort og godt, bånd kjøpt hos kontantengros, charms fått av Linda. Har også brukt en martha stewart punch.

Kortets fremside:




Laget også dette uglekortet.
Materialliste: Bazzill: brun og grønn, mønsterark fra kaisercraft, spellbinders, tekststempel fra papirloftet, bånd kjøpt hos familieskatter, båndspenne fra kort og godt, roser fra kort og godt, charms fra byttering.

Kortets fremside:





Kortets innside:

5 kommentarer:

Janne-Lise sa...

Åh her var det mange flotte kort :) Likte veldig godt det babykortet jeg - falt helt for det babystempelet. Tusen takk for titten. :)

Linda Brun sa...

Kortene ble jo riktig så flotte. Den hjørnepunchen skjønner jeg godt at du bare måtte ha. Og uglen inni ugle-kortet gjorde seg veldig bra. Ønsker deg en flott helg.

Inger-Lise sa...

Takk takk:)

Anonym sa...

Disse var jo kjempestilige - morsomt når vi hadde samme utgangspunkt!

Kreativelena sa...

Digget det uglekortet... Jeg kjøpte faktisk en sånn embossingplate med ugler i forrige uke, og noe stempler.. Er "litt" på ferie nå, så gleder meg til og komme hjem og prøve.. Men kjenner nå at jeg har lyst på papiret du har brukt også.. :-)