tirsdag 5. april 2011

Papirfesten produksjon

Her er noe av det eg lagde på papirfesten. Det første er en bok som vi lagde på steampunk kurset med Lene Neby. Kurset var inspirerende og her ser du resultatet:

Utenom det kurset lagde eg to kort til konkurransene som var. Det første kortet er laget til utfordring der en skulle ha to fargelagde motiv på fremsiden. Kortet er montert på overhead ark(var ikke så lett å se dette da det ble lagt oppi en clearbag før det ble hengt på veggen). Har stemplet med et swirl stempel på overhead arket og deretter limt på paneler.
Slik ble resultatets fremside:
Og innside:

Et annet bidrag eg lagde var et teltkort til utfordringen med bretteteknikker og en måtte ha blomster på hver side. Slik ser det ut:


I tillegg fikk eg lagd noen kort som noen i familien hadde bestilt. På den siden dere ikke ser så har eg lagd til pengelomme. Slik ser de to ut:




Har lagd flere kort, men de kommer etterhvert. Takk for at du er inne i bloggen min og ser, legg gjerne ifra deg spor. Koselig med kommentarer

7 kommentarer:

inger synnøve sa...

du er kjempeflink. og det bryluppskortet det var bærre lækkert :)

Olga Marie sa...

Så produktiv du var!!
Skulle likt å se nærmere på det bryllupskortet, det var kjempestilig og kan tenke meg at det er enda stiligere når en får studert det i real life :)
Synes du er flink som får til å pynte de Z-kortene, for det sliter jeg med! =P
Skulle ønske jeg kunne vært med, men fikk jaffal snikt til meg en klem hihi ;)
*booker plass på sia av deg neste gang*

Olga Marie sa...

Du har fått en award...trallalaallaalaaaa...

Inger-Lise sa...

Takk for kommentarer koselig. Og Olga Marie skal sjekke ut awarden senere

Grethe Røren sa...

Hei og takk for sist. Så mye flott du fikk produsert i helgen. Den steampunk boka var bare råstilig.
Klem Grethe

mo9ca sa...

Takk for sist Inger-Lise!
-og takk for god hjelp med kortet!!
Holder fortsatt på med det, går litt treigt ;) Måtte inn her og lure hvordan du pynter - og nå har jeg jo fått masse gode tips av deg igjen :)
Takk for hjelpen!!

*klem*

Anne Lise sa...

Du fikk laga masse stilig og nydelig på festen. Helgå gikk utrolig fort. Ses vi på treffet før påsken?